Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky společnosti Marketa Pivovarová, IČO: 23469935, e-mail: fitcompany@fitcompany.cz , telefonní číslo: +420 724865527

(„My“ nebo „Prodávající“)

v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti Vás jako kupujících a Nás jako prodávajících vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou nebo na jejím základě („Smlouva“) uzavřenou prostřednictvím Internetového obchodu na webových stránkách https://www.fitcompany.cz/

Veškeré informace o zpracování vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde /podmínky ochrany osobních údajů/

Ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Všeobecné obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek si vyhrazujeme jednostranně měnit nebo doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu platnosti předchozího znění Podmínek.

Jak víte, komunikujeme primárně na dálku. Naše Smlouva se proto vztahuje i na použití prostředků komunikace na dálku, které nám umožňují dosáhnout dohody bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a proto je Smlouva uzavírána na dálku v prostředí Internetového obchodu, a to prostřednictvím webového rozhraní („ webové rozhraní https://www.fitcompany.cz/ “).

Pokud je jakákoli část Podmínek v rozporu s tím, na čem jsme se společně dohodli v procesu Vašeho nákupu v našem internetovém obchodě, bude mít tato konkrétní dohoda přednost před Podmínkami.

 

I. NĚKTERÉ DEFINICE

1. Cena je částka peněz, kterou zaplatíte za Zboží;

2. Cena za dodání znamená částku, kterou zaplatíte za dodání Zboží, včetně nákladů na balení;

3. Celková cena je součtem ceny a ceny dopravy;

4. DPH je daní z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;

5. Faktura je daňový doklad vystavený podle zákona o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;

6. Objednávka znamená vaši neodvolatelnou nabídku k uzavření Smlouvy o koupi zboží s námi;

7. Uživatelský účet je účet vytvořený na základě Vámi poskytnutých údajů, který umožňuje ukládání zadaných údajů a historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

8. Jste osoba nakupující v našem internetovém obchodě, právně označovaná jako kupující;

9. Zboží je cokoli, co si můžete zakoupit v internetovém obchodě.

 

II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POKYNY

1. Nákup Zboží je možný pouze prostřednictvím webového rozhraní Internetového obchodu.

2. Při nákupu Zboží jste povinni nám poskytnout veškeré informace správně a pravdivě. Budeme proto předpokládat, že informace, které jste nám poskytli při objednávání Zboží, jsou přesné a pravdivé.

 

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Smlouvu s námi lze uzavřít pouze v českém jazyce.

2. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím Internetového obchodu a náklady na použití prostředků komunikace na dálku hradíte vy. Tyto náklady se však neliší od základní sazby, kterou platíte za použití těchto prostředků (tj. zejména za přístup k internetu), takže neočekáváte žádné další náklady účtované z naší strany nad rámec plné ceny. Odesláním objednávky souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

3. Pro uzavření Smlouvy je nutné v Internetovém obchodě vytvořit návrh Objednávky. Tento návrh musí obsahovat následující informace:

a) Informace o zakoupeném Zboží (v Internetovém obchodě označte Zboží, které chcete zakoupit, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o Ceně, Ceně dodání, způsobu úhrady Celkové ceny a požadovaném způsobu dodání Zboží; tyto informace budou zadány v rámci vytváření návrhu objednávky v uživatelském rozhraní e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně dodání a celkové ceně budou poskytnuty automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu dodání;

c) Vaše identifikační a kontaktní údaje použité pro doručení Zboží, zejména Vaše jméno, příjmení, dodací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;

d) V případě smlouvy, na jejímž základě vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informaci o tom, jak dlouho vám budeme Zboží dodávat.

4. Během vytváření návrhu objednávky může Dítě měnit a kontrolovat údaje až do jejího vytvoření. Po kontrole vytvoříte Objednávku kliknutím na tlačítko „Vázat objednávku s platbou“. Před kliknutím na tlačítko však musíte potvrdit seznámení se s těmito podmínkami a jejich přijetí, jinak nebude možné objednávku vytvořit. Pro potvrzení a souhlas slouží zaškrtávací políčko. Po kliknutí na tlačítko „Vázat objednávku s platbou“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo k nám.

5. Vaši objednávku vám co nejdříve po jejím doručení potvrdíme zasláním zprávy na vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a tyto Všeobecné obchodní podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany je Smlouva mezi námi a vámi uzavřena. Všeobecné obchodní podmínky ve znění platném k datu Objednávky jsou nedílnou součástí Smlouvy.

6. Mohou nastat i případy, kdy nebudeme schopni vaši objednávku potvrdit. To platí zejména pro případy, kdy zboží není k dispozici nebo když si objednáte větší množství zboží, než povolujeme. Informace o maximálním počtu Zboží vám však vždy předem poskytneme v Internetovém obchodě a nemělo by vás to překvapit. V případě, že z jakéhokoli důvodu nebudeme schopni objednávku potvrdit, budeme vás kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě týkající se Objednávky. V takovém případě je smlouva uzavřena okamžikem potvrzení naší nabídky.

7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET

1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 6 měsíců nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dní 

b) Kartou online. neprovozujeme

c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

d) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském úču.

5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na Naší provozovně neprovozujeme

b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna

c) Doručení prostřednictvím dopravních společností  Zásilkovna

2. Zboží lze doručit pouze v rámci České republiky.

3. Dodací lhůta Zboží je vždy k dispozici v závislosti na jeho dostupnosti a zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná dodací lhůta Zboží vám bude sdělena v Potvrzení objednávky. Doba uvedená v internetovém obchodě je pouze orientační a může se lišit od skutečné dodací lhůty. V případě osobního odběru na provozovně vás o možnosti vyzvednutí Zboží vždy informujeme e-mailem.

4. Při převzetí Zboží od dopravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě zjištění vad jste povinni neprodleně informovat dopravce a Nás. V případě vady obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vniknutí do Zásilky, nejste povinni Zboží od dopravce převzít.

5. V případě, že porušíte svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů uvedených v článku VI.4., nedochází tím k porušení Naší povinnosti dodat Vám Zboží. Zároveň skutečnost, že zboží nepřevezmete, nepředstavuje odstoupení od smlouvy mezi Námi a Vámi. V takovém případě jsme však oprávněni od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, nabývá odstoupení účinnosti dnem, kdy Vám odstoupení doručíme. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na úhradu ceny přepravy ani na nárok na náhradu případné škody.

6. Pokud bude z důvodů, které lze přičíst Vám, Zboží doručeno vícekrát nebo jiným způsobem, než jaký byl dohodnut ve Smlouvě, uhradíte nám náklady spojené s takovým opětovným doručením. Údaje k úhradě těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jejich splatnost je 14 dnů od doručení e-mailu.

7. Nebezpečí škody na Zboží na vás přechází okamžikem jeho převzetí. V případě, že Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů uvedených v článku VI.4 Podmínek, přechází na vás nebezpečí škody na Zboží okamžikem, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale z důvodů, které za vás mohou, jste jej nepřevzali. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky související se ztrátou, zničením, poškozením nebo jakýmkoli zhoršením stavu Zboží.

8. V případě, že Zboží není v Internetovém obchodě uvedeno skladem a je uvedena přibližná doba dostupnosti, budeme vás vždy informovat v následujících případech:

a) mimořádné přerušení výroby Zboží, v takovém případě vás budeme vždy informovat o nové předpokládané době dostupnosti nebo o informaci, že nebudeme moci Zboží dodat;

b) zpoždění dodání Zboží Naším dodavatelem a my Vás budeme vždy informovat o nové předpokládané dodací lhůtě.

9. V případě, že Vám nebudeme schopni dodat Zboží do 30 dnů od uplynutí dodací lhůty uvedené v potvrzení objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, máme jak My, tak Vy právo odstoupit od Smlouvy.

VII. PRÁVA VYPLÝVAJÍCÍ Z NEDOSTATEČNÉHO PLNĚNÍ

1. Zaručujeme, že v okamžiku přechodu nebezpečí škody na Zboží dle článku VI.7 Všeobecných obchodních podmínek je Zboží bez vad, zejména že:

a) má vlastnosti, na kterých jsme se s vámi dohodli, a pokud tyto nejsou výslovně dohodnuty, pak ty, které jsme uvedli v popisu Zboží, nebo ty, které lze očekávat vzhledem k povaze Zboží;

b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli, nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto druhu obvyklé;

(c) odpovídá jakosti nebo provedení smluveného vzorku, pokud je jakost nebo provedení určeno v souladu se vzorkem;

d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;

e) splňuje požadavky, které na něj kladou právní předpisy;

f) není zatížen právy třetích osob.

2. Práva a povinnosti týkající se práv z chybného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

3. V případě, že je Zboží vadné, tj. zejména pokud není splněna některá z podmínek dle článku VII.1 , můžete nás o takové vadě informovat a uplatnit svá práva z vadného plnění (tj. reklamovat Zboží) zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené v našich identifikačních údajích. Pro uplatnění reklamace můžete také použít vzorový formulář, který jsme vám poskytli a který tvoří přílohu č. 1 Podmínek . Při uplatnění práva z vadného plnění je nutné zvolit si způsob, jakým chcete vadu vyřešit, a tuto volbu nemůžete dodatečně změnit, s výjimkou případů dle článku 7.4, bez našeho souhlasu. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vaším právem z vadného plnění. Pokud se nezvolíte odstranění vady, máte práva uvedená v článku 7.5, a to i v situacích, kdy je vadné plnění podstatným porušením smlouvy.

4. Pokud je nesprávné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:

a) odstranit vadu dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějící části Zboží;

b) odstranit vadu opravou Zboží;

c) přiměřená sleva z ceny;

d) odstoupit od Smlouvy.

Pokud se rozhodnete pro odstranění vady dle bodů a) nebo b) a my vadu tímto způsobem neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme stanovili, nebo vás informujeme, že vadu tímto způsobem vůbec neodstraníme, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v reklamaci původně nepožadovali. Zároveň, pokud se rozhodnete pro odstranění vady opravou Zboží a my zjistíme, že vada je neopravitelná, budeme vás o tom informovat a vy si můžete zvolit jiný způsob odstranění vady.

5. Pokud je nesprávné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:

a) odstranit vadu dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějící části Zboží;

b) odstranit vadu opravou Zboží;

c) s přiměřenou slevou z ceny.

Pokud však vadu včas neodstraníme nebo vadu odmítneme odstranit, máte právo od smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, že nemůžete Zboží řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vad po opravě Zboží nebo v případě většího počtu vad Zboží.

6. V případě podstatného nebo nepodstatného porušení smlouvy nemáte právo odstoupit od smlouvy ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi. To však neplatí v následujících případech:

a) pokud došlo ke změně stavu Zboží v důsledku kontroly za účelem zjištění vady;

b) pokud bylo Zboží použito před objevením vady;

c) pokud nemožnost vrácení Zboží beze změny není způsobena Vaším jednáním nebo opomenutím,

d) pokud bylo Zboží prodáno, spotřebováno nebo upraveno Vámi v rámci běžného užívání před objevením vady; pokud se tak však stalo pouze částečně, jste povinni vrátit část Zboží, kterou lze vrátit, v takovém případě Vám nebude vrácena část Ceny odpovídající Vašemu prospěchu z užívání části Zboží.

7. Do 3 dnů od obdržení reklamace vám na vaši e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a jak dlouho bude reklamace vyřízena. Reklamaci projednáme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůtu lze po vzájemné dohodě prodloužit. Pokud lhůta uplyne marně, můžete od smlouvy odstoupit.

8. O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem. Pokud bude reklamace oprávněná, máte nárok na náhradu vynaložených přiměřených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, například účtenkami nebo doklady o nákladech na dodání. V případě, že je vada odstraněna dodáním nového Zboží, jste povinni nám vrátit původní Zboží, ale náklady na jeho vrácení uhradíme my.

9. Pokud jste podnikatel, je Vaší povinností nahlásit a reklamovat vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od obdržení Zboží.

10. Pokud jste spotřebitel, máte právo uplatnit svá práva z vadného plnění v případě, že se vada spotřebního zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí Zboží.

11. Ustanovení o právu z vad se nepoužijí v případě:

a) Zboží prodávané za nižší cenu, dokud se neobjeví vada, pro kterou byla nižší cena dohodnuta;

(b) opotřebení Zboží způsobené běžným užíváním;

c) použité Zboží s vadou odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí;

d) vyplývá-li to z povahy Zboží.

 

VIII. ZRUŠENÍ SMLOUVY

1. Odstoupení od Smlouvy, tj. ukončení smluvního vztahu mezi námi a Vámi od jeho samého počátku, může nastat z důvodů a způsobem uvedeným v tomto článku nebo v jiných ustanoveních Všeobecných obchodních podmínek, která výslovně uvádějí možnost odstoupení.

2. Jste-li spotřebitelem, tj. osobou, která nakupuje Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne dodání Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, počíná tato lhůta běžet ode dne dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, počíná běžet ode dne dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačních údajích). Můžete také použít vzorový formulář, který jsme Vám poskytli a který tvoří Přílohu č. 2 Podmínek.

3. Avšak ani jako spotřebitel nemůžete odstoupit od smlouvy v případech, kdy předmětem smlouvy je:

a) Zboží, jehož Cena závisí na kolísání finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může vzniknout během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;

b) dodávka alkoholických nápojů, které lze dodat až po třiceti dnech a jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu bez ohledu na naši vůli;

c) Zboží, které bylo upraveno dle Vašeho přání nebo pro Vás;

d) Zboží podléhající rychlé zkáze a zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;

e) Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyjmuto a z hygienických důvodů jej nelze vrátit;

f) dodání zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud je původní obal porušen;

g) doručování novin, periodik nebo časopisů;

h) dodání digitálního obsahu, pokud není dodán na hmotném nosiči a je dodán s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a informujeme vás, že nemáte právo odstoupit od smlouvy.

4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy dle článku VIII.2 Všeobecných obchodních podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v průběhu trvání smlouvy zašlete oznámení o odstoupení od smlouvy.

5. V případě odstoupení od Smlouvy vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, nebo na účet zvolený pro odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena, dokud nám zboží nevrátíte nebo neprokážete, že nám bylo odesláno zpět. Zboží nám prosím vraťte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

6. V případě odstoupení od Smlouvy dle článku VIII.2 Podmínek nám zašlete Zboží zpět do 14 dnů od odstoupení a ponesete náklady na jeho vrácení. Na druhou stranu máte nárok na vrácení Ceny dodání, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, který námi nabízený pro dodání Zboží je k dispozici. V případě odstoupení z důvodu porušení Smlouvy z naší strany uhradíme rovněž náklady na vrácení Zboží, avšak opět pouze do výše Ceny dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, který nám v době dodání Zboží je k dispozici.

7. Odpovídáte nám za škody v případech, kdy je Zboží poškozeno v důsledku nakládání s ním jinak, než jak vyžaduje jeho povaha a vlastnosti. V takovém případě vám po vrácení Zboží a splatnosti fakturované částky do 14 dnů vyúčtujeme způsobenou škodu. V případě, že vám dosud nevrátíme Cenu, jsme oprávněni započíst nárok na náhradu nákladů proti vašemu nároku na vrácení Ceny.

8. Máme právo kdykoli před dodáním zboží odstoupit od smlouvy, pokud existují objektivní důvody, pro které nejsme schopni zboží dodat (zejména důvody třetích stran nebo důvody vyplývající z povahy zboží), a to i před uplynutím lhůty uvedené v článku VI.9. Obchodních podmínek. Od smlouvy můžeme odstoupit i v případě, že je zřejmé, že jste ve své objednávce úmyslně uvedli nepravdivé údaje. Pokud zboží nakupujete v rámci svého podnikání, tj. jako podnikatel, máme právo kdykoli od smlouvy odstoupit, a to i bez udání důvodu.

 

IX. ŘEŠENÍ SPORŮ S UŽIVATELI

1. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování vůči kupujícím ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

2. Reklamace zákazníků vyřizujeme prostřednictvím emailové adresy fitcompany@fitcompany.cz. Informaci o vyřízení reklamace zašleme na emailovou adresu kupujícího.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, identifikační číslo: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz . K řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem z kupní smlouvy uzavřené elektronicky lze využít platformu pro online řešení sporů (ODR) na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr .

4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz , je kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů online).

 

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Pokud náš právní vztah s vámi obsahuje mezinárodní prvek (tj. například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelem, tato smlouva neovlivňuje vaše práva vyplývající ze zákona.

2. Veškerá písemná korespondence s vámi bude doručována e-mailem. Naše e-mailová adresa je uvedena v našich identifikačních údajích. Korespondenci vám budeme doručovat na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, ve vašem Uživatelském účtu nebo jejímž prostřednictvím jste nás kontaktovali.

3. Smlouvu lze měnit pouze na základě naší písemné dohody. Máme však právo tyto Všeobecné obchodní podmínky měnit a upravovat, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které budou uzavřeny po dni účinnosti této změny. O změně vás však budeme informovat pouze v případě, že jste si vytvořili uživatelský účet (abyste měli tyto informace pro případ, že si objednáte nové zboží, ale změna vám nedává právo na ukončení, jelikož nemáme smlouvu, kterou lze vypovědět), nebo pokud jsme dle smlouvy povinni vám zboží pravidelně a opakovaně dodávat. Informaci o změně vám zašleme na vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před nabytím účinnosti změny. Pokud od vás neobdržíme oznámení o ukončení uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží do 14 dnů od odeslání informace o změně, stávají se nové obchodní podmínky součástí naší Smlouvy a platí pro další dodávku Zboží po dni účinnosti změny. Výpovědní lhůta, pokud výpověď zašlete, je 2 měsíce.

4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů atd.), neneseme odpovědnost za škody způsobené v důsledku vyšší moci nebo v souvislosti s ní, a pokud situace vyšší moci trvá déle než 10 dnů, máme my i vy právo odstoupit od Smlouvy.

5. K Všeobecným obchodním podmínkám je přiložen vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

6. Smlouva včetně Obchodních podmínek je u nás archivována v elektronické podobě, ale Vy k ní nemáte přístup. Tyto Všeobecné obchodní podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky však vždy obdržíte e-mailem, a proto budete mít ke Smlouvě vždy přístup i bez naší spolupráce. Doporučujeme Vám, abyste si potvrzení objednávky a obchodní podmínky vždy uschovali.

7. Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 23. 6. 2025.

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: