Kosti, klouby a svaly tvoří váš pohybový aparát.

Dosažení zdravých a silných kostí nevyžaduje komplikovanou stravu nebo spoustu doplňků. Konzumace vyvážené stravy sestávající hlavně ze zdravých potravin vám pomůže získat vitamíny a minerály potřebné k udržení silných kostí. Vápník, vitamín D, vitamín K a hořčík hrají roli ve zdraví kostí. Některé z těchto živin získáte z přírodních, ekologicky pěstovaných potravin, jako jsou špenát, banány, celozrnné pečivo, mandle, obilí, čokoláda, šípek, černý rybíz, kiwi, jahody, červená paprika, brokolice, křen, mléko, vejce, ovesné vločky nebo sója.

Vaše síla, stabilita a schopnost pohybu pocházejí z vašich kostí a oblasti, kde se spojují dvě kosti, známé jako kloub. Udržování zdravých kostí a kloubů vyžaduje správnou výživu. Některé živiny pomáhají udržovat kosti silné a silné kosti pomáhají udržovat zdravé klouby. Jiné typy živin mají protizánětlivé vlastnosti, které snižují zánět kloubů, aby je udržely hladké. Kromě toho, zdravá strava vám pomůže udržovat zdravou váhu. To je klíčové, protože nadváha zvyšuje opotřebení kostí a kloubů.

Kosti, klouby a svaly tvoří váš pohybový aparát. Společně tyto tkáně umožňují pohyb, podporují aktivní životní styl a také udržují vaše držení těla. Udržování zdravých kostí, kloubů a svalů je důležité, protože problémy týkající se těchto tkání mohou ovlivnit vaši mobilitu a kvalitu života. Zatímco několik možností životního stylu, jako je pravidelné cvičení, ovlivňuje vaše zdraví pohybového aparátu, výživná strava pomáhá udržovat tyto tkáně zdravé.

https://www.fitcompany.cz/klouby/

 

klouby